Doneer voor de Maaslandloop

Je kunt het door jou gewenste sponsorbedrag overmaken naar:

NL38 SNSB 0946 9362 69
tnv Stichting ForMe
ovv Maaslandloop2018.

Hieronder stellen we het team van Stichting ForMe graag aan je voor.

Tot nu toe opgehaald

Alle sponsors super bedankt!

Roel

Hallo ik ben Roel, hardlopen doe ik graag en zeker voor het goeie doel! Via via ben ik benaderd of ik wilde aansluiten bij team ForMe, toen ik hoorde wat stichting ForMe allemaal doet heb ik geen moment getwijfeld en gelijk volmondig JA gezegd!
Ik ga er voor samen met team ForMe.

Chris

Ik ben leerkracht op de Maurice Maeterlinckschool: ook uit mijn klas maken er leerlingen gebruik van de spel- en logeerweekeinden van ForMe.

En ik neem ook mijn ‘petje af’ voor al die actieve ouders die deze Stichting mogelijk maken, zelf meelopen en/of organiseren. Vandaar mijn bijdrage bij deze loop, niet als loper maar als chauffeur!

Ik hoop dat jullie ook jullie steun willen betuigen aan Stichting ForMe en ons willen sponsoren. Alle beetjes maken samen een mooi bedrag!

Op naar 8 juni!

Léone

Ik fiets mee met de lopers tijdens de Maaslandloop voor Stichting ForMe.
Dit doe ik onder andere voor mijn zoon Steff, maar natuurlijk ook voor alle andere kinderen die dankzij de stichting samen kunnen spelen, logeren en hopelijk in de toekomst samen kunnen wonen. Vriendschappen sluiten en onderhouden is moeilijk voor kinderen als Steff. Vaak doordat de schoolgenootjes ver weg wonen en de aansluiting met valide kinderen in de buurt mist. Door met regelmaat elkaar te zien tijdens de speelmiddagen en de logeerweekenden, hoort ook hij nu bij een hechte vriendengroep. En wat is er mooier dan in de toekomst te kunnen gaan wonen met je beste vrienden? Hier hebben we geld voor nodig. Sponsoren jullie ons om dit mooie doel te bereiken?

Ron

Mijn dochter speelt en logeert bij ForMe. Door mee te doen aan deze sportieve uitdaging hoop ik zoveel mogelijk geld binnen te halen. Mijn vrouw zet zich als bestuurslid al 2 jaar vrijwillig in en op deze manier kan ik ook mijn steentje bijdragen.

Simone

Moeder van Pauline, een ForMe kid! Ik loop niet snel maar met mijn doorzettingsvermogen ga ik mijn kilometers volbrengen!

Renate

Ik ben leerkracht op de Maurice Maeterlinck school. Leerlingen van onze school beleven bij Stichting ForMe gezellige spelmiddagen en logeerweekenden. De Stichting is opgericht door ouders van onze leerlingen. Een prachtig initiatief. Nu heb ik de kans gekregen om geld bij elkaar te rennen voor de Stichting. Met 11 andere lopers zullen wij in 2 dagen 360 km hardlopen; in estafette vorm. Helpt u mee om een mooi bedrag bij elkaar te krijgen, dan zorg ik ervoor dat de estafette gaat slagen!

Stefan

Ik loop met de Maaslandloop mee voor mijn zoon en topper Dani (9 jaar). Dani heeft een moeilijke start gehad maar is nu een vrolijke levenslustige jongen die met veel plezier naar de spelmiddagen van Stichting ForMe gaat. Daar kan hij in een veilige omgeving lekker spelen en plezier maken met zijn vriendjes. Door aan de Maaslandloop mee te doen hoop ik wat terug te doen voor de stichting. Zo kunnen ze ook in de toekomst dit soort activiteiten blijven organiseren voor kinderen voor wie buitenhuis met vriendjes spelen niet altijd een vanzelfsprekendheid is.

Sandra en Robin

Wij zijn de koks tijdens de Maasland loop. Via een goede vriendin die in het bestuur van ForMe zit zijn wij hiervoor benaderd. Wij dragen met liefde een steentje bij aan deze prachtige stichting. Om er zo voor te zorgen dat de kinderen van ForMe in de toekomst samen kunnen gaan wonen. En nu al samen spelen en logeren.

Jeroen & Diana

Wij zijn vrienden van de Stichting ForMe. Sylvia (Bestuurslid) heeft ons benaderd om dit jaar voor Stichting ForMe mee te doen aan de Maaslandloop. Wij zetten ons dan ook graag in voor dit mooie doel en hoe leuk is het om dit te kunnen combineren met één van onze hobby’s hardlopen.

Marcel

Ik ben een hardloper (meer langloper) en vriend van Dani die bij ForMe deelneemt aan de speelmiddagen. Ik vind het ontzettend leuk om voor ForMe te mogen hardlopen. Hopelijk zet mijn enthousiasme, veel kennissen en vrienden aan tot sponsoring van deze fantastische stichting. Kijk maar eens goed rond op deze website wat ze voor de kinderen doen!!!

Doneer nu!

Rekeningnr: NL38 SNSB 0946 9362 69

Tnv Stichting ForMe

Ovv Maaslandloop2018

Xandra

Bestuurslid van ForMe, mijn zoon Kevin speelt en logeert bij ForMe. Van jarenlang actieve supporter word ik dit jaar voor het eerst loper van de Maaslandloop. Wat een knettergekke uitdaging! Deze past goed bij de bergen werk die we al verzet hebben voor het realiseren van de spelmiddagen en logeerweekenden. De volgende stap wordt bouwen aan een wooninitiatief. Hiervoor is een hoop geld nodig en daar ga ik voor lopen.

Miranda

Ik ben juf op de Maurice Maeterlinckschool.
Een aantal van onze leerlingen gaat met veel plezier naar de spelmiddagen en logeerweekenden van Stichting ForMe. Het is heel leuk om te horen hoe enthousiast de leerlingen hier over zijn.
Ik zet mij dus ook graag in voor dit mooie doel.
Sponsoren jullie ons?!

Meer weten over Stichting ForMe?

Stichting ForMe organiseert spelmiddagen voor kinderen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Vanaf 2018 organiseren we ook logeerweekenden en in de toekomst willen wij een wooninitiatief realiseren.