Spelen

Stichting ForMe organiseert ongeveer zestien keer per jaar jongerenmiddag voor jongeren met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Tijdens de jongerenmiddag creëren we voor de jongeren mogelijkheden om samen te spelen en zichzelf te ontplooien. Wij organiseren de jongerenmiddag omdat deze jongeren in de thuissituatie vaak niet aan voldoende sociale contacten toekomen. De ouders en de jongeren kunnen op deze manier ook langzaamaan wennen aan professionele zorg. De jongerenmiddag worden georganiseerd in het Willem Felsoord te Delft waar de jongeren zich spelenderwijs ontwikkelen in een veilige, inspirerende, warme omgeving. De jongeren worden begeleid door professionele begeleiders van Stichting Ipse de Bruggen. De jongerenmiddag vinden plaats op een zaterdag. Klik hier voor de agenda.

We hebben sinds  2022 de twee groepen van de jongerenmiddag samengevoegd tot één omdat de jongeren naar elkaar zijn gegroeid qua ontwikkeling en activiteiten. De spelmiddag vindt plaats in de namiddag en het begin van de avond.

Klik hier voor meer informatie over de kosten.
Ook een keer meedoen? Neem contact met ons op!

Lokatie Spelen
Willem Felsoord