Onze partners

Stichting ForMe is een samenwerkingsverband aangegaan met Stichting Ipse de Bruggen. Deze levert goed geschoolde begeleiders, die onze jongeren kunnen ondersteunen met hun hulpvraag, zodat de jongeren veilig kunnen spelen, zonder hun ouders en broers/zussen.

Over Stichting Ipse de Bruggen:

Iedereen is bijzonder. Die gedachte bepaalt het denken en doen bij Ipse de Bruggen. Onze medewerkers bieden  bijzondere zorg aan mensen met een handicap. Deze zijn, net als mensen zonder handicap, stuk voor stuk bijzonder. Jong en oud, met een eigen persoonlijkheid, achtergrond en levensovertuiging.
Ipse de Bruggen ondersteunt hen bij het leiden van hun eigen leven en het meedoen in onze samenleving: in wonen, werken, leren en recreëren, in de hele provincie Zuid-Holland. De medewerkers doen dat vanuit hun deskundigheid, maar zeker ook vanuit betrokkenheid en passie. Zo voelen cliënten zich op hun plek en kunnen zij zich ontplooien.