Stichting ForMe en de Maaslandloop

We zijn apetrots dat Stichting ForMe is gekozen tot het goede doel van de Maaslandloop 2018!
Natuurlijk lopen wij zelf ook mee met een team. Onze kanjers gaan op vrijdagmorgen 8 juni van start
en finishen 360 kilometer verder op zaterdagmiddag 9 juni.

Doneer

Over de Maaslandloop

De Maaslandloop is één van de langste recreatieve non-stop hardloop-estafettes voor het goede doel. De afstand is maar liefst 360 km en wordt met een team afgelegd. Het evenement vindt jaarlijks plaats.

Ons team

Maak kennis met ons team en sponsor meteen!

Locatie

De start op vrijdag rond 8 uur en finish op zaterdag rond 17 uur zijn op het terrein van de voetbalvereniging MVV ’27 in Maasland. Kom je ons aanmoedigen?

Sponsor het ForMe team!

Daarmee komt onze droom om de spelmiddagen uit te breiden, logeerweekenden verder op te zetten en het wooninitiatief op te starten weer een stapje dichterbij. Jullie steun wordt enorm gewaardeerd, hoe groot of klein de gift ook is!
Deze sponsors gingen je al voor!